Nastartujte Vaše podnikání

Efektivní PPC s vysokou návratností investic

Zákazníci hledají na internetu právě Vás. Neztraťte se a dejte jim o sobě vědět! Objevte neomezené možnosti PPC reklamy a oslovte potencionální zákazníky právě ve chvíli, kdy vyhledávají Vaše produkty nebo služby.

Nechte si vytvořit efektivní PPC kampaně s vysokou návratností vynaloženýc investic od certifikovaného profesionála. Vytěžte maximum z Vaší webové prezentace, získejte více návštěvníků, představte jim Vaše produkty nebo služby a přeměňte je v zákazníky. Maximalizujte svůj profit a snižte náklady na reklamu.


Pay Per Click reklama

V éře digitálního marketingu se PPC reklama osvědčila jako jedna z nejvýkonnějších online platforem. S PPC nekupujete zajíce v pytli, reklamy se na internetu zobrazují zdarma a Vy platíte pouze v případě, kdy reklama uživatele osloví, klikne na ni a navštíví Vaše webové stránky či e-shop.

Náklady na reklamu máte pevně ve svých rukou. Sami určíte, jakou částku chcete do reklamy investovat, stanovíte denní rozpočet a maximální cenu za proklik, kterou jste ochotni zaplatit. PPC systémy nepodažují minimální výši dobíjeného kreditu, k ničemu se nezavazujete ani neupisujete duši na dlouhé měsíce či roky. Získáte-li dostatek zakázek, reklamy lze jedním kliknutím pozastavit a zase spustit, až budete mít volnou kapacitu.

Efektivita a úspěšnost PPC kampaní se dá velmi dobře měřit a vždy budete mít přehled o tom, kolik uživatelů vidělo Vaši reklamu, kolik uživatelů Vaše reklama zaujala, kolik návštěvníků stránky z reklam se stalo Vašimi zákazníky, kolik peněz jste do reklamy investovali a jaký zisk Vám reklama přinesla. Marketingovou strategii můžete přizpůsobit výsledkům kampaně a dle možností zvyšovat rozpočet na reklamu. Také máte jedinečnou možnost platit pouze za konvertované návštěvníky, např. při nákupu, provedení rezervace nebo odeslání objednávky a sami si určíte, jaká částka za konverzi pro Vás bude zajímavá.

PPC reklama nabízí jedinečnou možnost oslovit potenciální zákazníky právě ve chvíli, kdy vyhledávají Vaše produkty nebo služby nebo po nich naopak vyvolat poptávku.

Výhody PPC reklamy

  • Oslovení 90% uživatelů internetu
  • Přesné zacílení a relevance
  • Okamžité výsledky
  • Vysoká míra konverze
  • Náklady pod kontrolou
  • Měřitelnost návratnosti investic

V roce 2019 má internetu 4.39 billionů uživatelů. Na Google se každou sekundu vyhledává přes 67 tisíc dotazů. Průměrný uživatel provede 2-3 vyhledávání denně. 93% všech online aktivit začíná vyhledáváním. 88,5% uživatelů si vyhledává informace o produktech a službách online. Na první odkaz ve vyhledávání (reklama) klikne 34% uživatelů. 28% vyhledávání místních produktů nebo služeb vede k prodeji. Existuje mnoho příležitostí, kdy se můžete objevit ve výsledcích vyhledávaní ...

Reklama ve Vyhledávací síti (vyhledávačích) je nejoblíbenější formou PPC reklamy, protože je ze všech možností nejlépe zacílená, protože potenciální zákazníky oslovujete ve chvíli, kdy aktivně vyhledávají Vaše produkty nebo služby. Zobrazené reklamy jsou vždy relevantní, protože se tvoří na míru každému vyhledávacímu dotazu, a díky tomu mají vysokou míru prokliku a konverze.

Opakování je matka moudrosti. Statistiky mluví zcela jasně - 96% návštěvníků stránky odejde bez dokončení konverze (odeslání objednávky, vyplnění poptávkového formuláře, přihlášení k odběru newsletteru ...) a 49% uživatelů web před provedením konverze navštíví v průměru 2-4x. Remarketing zvyšuje expozici webu a poskytuje jedinečnou možnost oslovit uživatele, kteří navštívili Váš web a projevili zájem o Vámi nabízené produkty nebo služby.

Reklama je skvěle zacílená a zákazníkům se ve fázi nákupního cyklu připomenete. Každé zobrazení reklamy zvyšuje šance k uzavření obchodu a tím výrazně přispívá ke zvýšení konverzního poměru i návratnosti investic, protože snižuje náklady na konverzi. Navíc se můžete připomenout stávajícím zákazníkům a tím podpořit prodej.

Obsahová síť umožňuje uživatelům internetu zobrazit textovou i grafickou reklamu při procházení webových stránek, mobilních webů i aplikací. Reklama v obsahové síti pomáhá budovat povědomí o značce, protože se zobrazuje na místech, kde lze očekávat výskyt Vašich potencionálních zákazníků. Pokud si uživatel prochází webové stránky zaměřené na cestování, může mu cestovní agentura zobrazit zajímavé nabídku zájezdů.

Obsahová síť pomáhá s vytvářením poptávky, zatímco Vyhledávácí síť poptávky uspokojuje. Reklamy v Obsahové mají výhodu vysokého zásahu (zpravidla několikanásobně vyšší než inzerce ve vyhledávání) a v závislosti na Vašem rozpočtu Vám dovoluje oslovit tisíce, desetitisíce i milióny uživatelů denně. Reklamy jsou navíc mnohem poutavější a umožňují Vám zobrazovat nejen textové reklamy, ale i kombinaci obrázku a textu, bannery i video.

YouTube je hned po Google #2 nejpoužívanějším vyhledávačem na světě, který se pyšní více než 1 biliónem unikátních návštěv za měsíc a uživatelé stráví sledováním videí více než 6 biliónů hodin. Ze všech dostupných marketingových kanálů má YouTube největší potenciál oslovit co největší procento populace.

Reklama na YouTube lze přesně zacílit na základě demografických údajů, geografické poloze, zájmech, používaných zařízeních (notebook, mobilní telefon, tablet atd.) a dokonce si můžete vybrat denní dobu, kdy reklamu zobrazovat, abyste oslovili ty správné lidi.

Pokud máte zájem o inzerci na Youtube, není nutné utrácet stovky tisíc za reklamní spoty, uživatele můžete oslovit i pomocí bannerů a textové reklamy.



O mně a spolupráci

S PPC reklamou mám velmi bohaté zkušenosti. Několik let jsem pracovala pro Business Media na pozici specialistky online marketingu. Zodpovídala jsem za kampaně na generování leadů pro několik úspěšných projektů. Díky tomu vím, jak se různé kanály navzájem ovlivňují a jak je lze zkombinovat, aby se z nich vytěžilo absolutní maximum.
Znalosti PPC reklamy jsem si prohloubila na pozici PPC specialistky ve společnosti AdFinance (nyní Ušetřeno.cz), kde jsem pracovala na kampaních pro bankovní produkty. PPC trh s půjčkami a hypotékami je nejvíce konkurenčním oborem s těmi nejvyššími cenami a díky tomu jsem nasbírala velmi cenné zkušenosti, které bych jinde neměla šanci získat.
Účelem PPC reklamy je zvýšit relevantní návštěvnost webových stránek, jejichž hlavním úkolem je proměnit návštěvníky v zákazníky. Optimalizované vstupní stránky vedou k většímu počtu konverzí, což zvyšuje celkovou návratnost investic Vašich marketingových PPC kampaní o desítky až stovky procent. To platí i obráceně - zanedbané, zastaralé, pomalé a nepřívětivé webové stránky pohřbí sebelepší PPC kampaň. Před navázáním spolupráce webové stránky zhodnotím a pokud nesplňují základní standard, navrhnu Vám nejprve možnost spolupráce na optimalizaci stránek, aby měla tvorba PPC kampaní smysl. Pro weby a eshopy v žalostném stavu PPC reklamu netvořím, nemá to smysl a žádné výsledky to nepřinese - odzkoušeno za mnoho let praxe, kdy mě klienti přemluvili, že to nejdřív zkusíme takhle a třeba to bude fungovat. Ne, opravdu to nefungovalo, NIKDY ...


Má PPC certifikace

Ads Fundamentals

  • Název Základy reklamy v Adwords
  • Vydavatel Google
  • Platnost 3.9.2020

Ads Search

  • Název Reklama ve Vyhledávání
  • Vydavatel Google
  • Platnost 4.9.2020

Ads Display

  • Název Reklama v Obsahové síti
  • Vydavatel Google
  • Platnost 13.9.2020

Mobile Ads

  • Název Reklama v mobilních zařízeních
  • Vydavatel Google
  • Platnost 13.9.2020


Ads Video

  • Název Videoreklama
  • Vydavatel Google
  • Platnost 13.9.2020

Shopping

  • Název Nákupy Google
  • Vydavatel Google
  • Platnost 13.9.2020

Waze Local

  • Název Fundamentals
  • Vydavatel Google
  • Platnost 24.9.2019

Waze Local

  • Název Advanced
  • Vydavatel Google
  • Platnost 24.9.2019



Průběh spolupráce

V případě zájmu o spolupráci se nemusíte upisovat na měsíce ani roky a správu PPC kampaní lze vypovědět vždy ke konci měsíce. Reklamní účty jsou ve Vašem vlastnictví, ke kampaním máte přístup a veškerá data vám zůstanou i v případě ukončení vzájemné spolupráce.

1

Vyplnění dotazníku

Vyplníte krátký dotazník, který mi poskytne důležitý náhled na to, kdo jste, co děláte a jaké jsou Vaše cíle a očekávání. Váš dotazník pečlivě vyhodnotím a v případě potřeby se zeptám na doplňující otázky. Na základě dotazníku, stavu Vašich webových stránek a dalšího průzkumu, zvážím nejvhodnější marketingovou strategii a připravím cenovou nabídku na míru.
2

Realizace kampaní

Na základě podrobného průzkumu trhu, potřeb Vaší cílové skupiny, seznámení se s výhodami a vlastnostmi nabízených produktů a poskytovaných služeb a s ohledem na nabídku Vaší konkurence, zpracuji přesvědčivé a efektivní PPC kampaně s poutavým inzeráty, které zaujmou. Doba zpracování kampaní záleží na jejich rozsahu, ale kampaně lze spouštět i postupně jednu po druhé.
3

Optimalizace

Pokud chcete úspěšné a efektivní PPC kampaně s vysokou návratností investic, nestačí zaplatit pouze za jejich vytvoření, ale kampaně se musí průběžně kontrolovat, vyhodnocovat a optimalizovat. Díky drobným pravidelným úpravám, testování a optimalizaci kampaní, získají Vaše reklamy lepší pozice a inzerenti s vysokou mírou odezvy mohou inzerovat za podstatně nižší ceny.

Orientační ceník tvorby PPC kampaní

Fakturace možná včetně DPH i bez DPH

od 3.000,-

Živnostníci

Analýza klíčových slov
Vytváření reklamních textů
Měření konverzí a analytika
Remarketing & Retargeting
Geografické cílení
Google My Business
od 6.000,-

Malé firmy

Analýza klíčových slov
Vytváření reklamních textů
Měření konverzí a analytika
Remarketing & Retargeting
Geografické cílení
Google My Business
od 9.000,-

Malé e-shopy

Analýza klíčových slov
Vytváření reklamních textů
Měření konverzí a analytika
Dynamický Retargeting & Remarketing
Produktové inzeráty Seznam
Nákupy Google
od 15.000,-

Střední e-shopy

Analýza klíčových slov
Vytváření reklamních textů
Měření konverzí a analytika
Dynamický Retargeting & Remarketing
Produktové inzeráty Seznam
Nákupy Google



Ceník doplňkových služeb

Ceny za správu PCC kampaní jsou orientační

Měsíční správa živnostníci

1.000,- Kč

Měsíční správa malé e-shopy

3.000,- Kč

Reklama v Obsahové síti

od 2.500,- Kč

Tvorba reklamních bannerů

od 1.500,- Kč

Reklama Waze

od 3.000,- Kč

Konzultace a poradenství

1.200,- Kč/hod

Měsíční správa malé firmy

2.000,- Kč

Měsíční správa střední e-shopy

4.000,- Kč

Reklama v mobilních zařízeních

od 2.500,- Kč

Video reklama

od 2.500,- Kč

PPC Audit

od 3.500,- Kč

Jednorázová Optimalizace

1.200,- Kč/hod

Nastartujte Vaše podnikání a získejte nové zákazníky pomocí PPC reklamy ...