Ochutnávka Online Marketingu

Na kurzu se seznámíte s možnostmi online marketingu a dozvíte se, jak přivádět návštěvníky na web, jak je proměnit v zákazníky či jak lze využít internetu pro podporu prodeje a budování značky. Představíme si jednotlivé nástroje i současné trendy. Odnesete si praktické tipy a doporučení. Na kurzu bude dostatek prostoru pro Vaše dotazy.


Školení pro zakladatele startupů, živnostníky, majitele místních firem, zástupce malých a středních podniků, offline marketéry i začínající markeťáky, majitele a správce webových stránek, e-shopů a blogů, kodéry, studenty i jednotlivce, kteří chtějí proniknout do tajů internetového marketingu.

Identifikace a porozumění chování potencionálních zákazníků s ohledem na fáze nákupního cyklu. Seznámení se základy vytváření marketingové strategie a efektivní alokaci rozpočtů na základě analýzy dat. Představení jednotlivých marketingových nástrojů a jak se navzájem ovlivňují a doplňují.

Zorientujete se v prostředí Online marketingu a budete vědět, jak začít. Získáte neocenitelné informace, které byste měli bezpodmínečně znát ještě předtím, než investujete svou první korunu do internetového marketingu a vyhnete se nejčastějším chybám, které by Vás mohly připravit o desítky i stovky tisíc korun.

Ochutnávka Online Marketingu

Osnova školení

Chcete mít online marketing pod kontrolou, činit informovaná rozhodnutí, chytře investovat a osobně si ověřit prezentované výsledky? Spolupracujete s marketingovou agenturou či freelancerem a chcete vědět, jestli Vám nevěší bulíky na nos? Máte jako vedoucí pracovník zodpovědnost za marketingové výsledky a chcete se ujistit, že si z Vás kolegové nedělají dobrý den? Tak to jste na správné místě ...
Online Marketing
Lidé tráví na internetu stále mnohem více času. Vyhledávají si informace, posílají emaily, nakupují, sledují videa, čtou si zprávy či nejnovější příspěvky na blozích, tráví čas čtením obsahu a interakcí na sociálních sítích, používají mobilní aplikace a hrají hry. Každý z těcho momentů je perfektní příležitostí, jak oslovit potencionální zákazníky a nabídnout Vaše produkty či služby.

Cíl:
Seznámení s Online marketingem, pochopení jeho důležitosti, dosahu, specifik a hlavních výhody. Porozumění potencionálním zákazníkům, jejich chování a fázím nákupního cyklu. Stanovení realistických, časově omezených a měřitelných cílů.
Weby a optimalizace
Zvýšování konverzního poměru vyjadřujícího vztah mezi návštěvníky stránky, které se podařilo přeměnit v zákazníky o desítky i stovky procent pomocí jejich úprav. Díky optimalizaci pro konverze dosáhnete rapidního zvýšení ziskovosti stránek, protože budete pracovat s aktuální návštěvností bez nutnosti dodatečných investic do reklamy.

Cíl:
Pochopení, proč se do optimalizace vyplatí investovat a seznámení s doporučenými postupy pro vytvoření optimalizační strategie. Odhalení důvodů, proč návštěvníci stránek nekonvertují a následná optimalizace webu za účelem zvýšení konverzního poměru. Představení nástrojů pro následné testování a vyhodnocování.
Vyhledávání & SEO
Algoritmy vyhledávačů se za posledních několik let velmi změnily. Nákup odkazů a registrace do katalogů pro umístění na prvních příčkách ve vyhledávání dávno nestačí. A co víc, algoritmy se budou nadále vyvíjet a budou od Vás požadovat víc a víc. Udržte krok s dobou, myslete na budoucnost a neupadněte v zapomnění.

Cíl:
Seznámení s doporučenými postupy SEO optimalizace pro vyhledávače za účelem zvýšení organické návštěvnosti webů či e-shopů. Pochopení vztahu mezi SEO, obsahovým marketingem a reklamou ve Vyhledávací síti.
Obsahový marketing
Myslete obsahově a udělejte dojem aneb kvalitní a relevantní obsah jako hnací motor Vašeho marketingového snažení.

Cíl:
Pochopení důležitosti obsahového marketingu, seznámení s možnostmi tvorby obsahu, který prodává a postupy plánování efektivní obsahové strategie.
Email marketing
Emailing není mrtvý! Mnoho firem se stále dopouští chyb, které je připravují o peníze i těžce budovanou základnu příjemců. Vyhněte se nejčastějším chybá, zvolte vhodnou strategii a objevte kouzlo tohoto mocného marketingového nástroje s vysokou návratností investic.

Cíl:
Seznámení s nástroji a postupy pro správu a údržbu zdravé databáze kontaktů. Důležitost segmentace databáze. Doporučení postupy pro rozesílání relevantních e-mailů správnému publiku ve správný čas a pro jejich maximální doručitelnost, otevření a provedení požadované akce. Měření, vyhodnocování a optimalizace Vašeho emailingového snažení. Pečování o leady a možnosti automatizace.
Sociální média
A jsme zpátky u obsahu. Prezence na sociálních médiích bez zajímavého obsahu, který bude přínosný pro Vaše fanoušky, je zcela bezpředmětná a hodnotný obsah pro sociální média má svá specifika. Aneb proč není dobrý nápad svěřit sociální média do rukou recepční či náctileté ratolesti ...

Cíl:
Pochopení jak se liší tvorba klasického obsahu od toho určeného pro sociální média. Vysvětlení, jaké očekávání mají uživatelé sociálních médiích. Výběr nejvhodnějších sociálních médií pro Váš business na základě publika a vlastností jednotlivých sociálních sítí. Vytvoření strategie pro sociální média. Varování před lpěním nad zavádějícími (vanity) metrikami.
PPC reklama
PPC reklama se stala jedním z nejoblíbenějších a nejefektivnějších nástrojů online marketingu, protože je nejrychlejším způsobem jak přivádět návštěvnost na web či e-shop. Neocenitelným nástrojem bude pouze za předpokladu, že je dobře nastavena a spravována, což ve většině případů není a to ani v rukách marketingových agentur a rádoby odborníků. Proto na PPC spousta firem prodělává a ani o tom neví nebo potenciál PPC reklamy nevyužívají na maximum.

Cíl:
Seznámení s možnostmi PPC reklamy, efektivním cílením a oslovováním publika prostřednictvím Vyhledávací sítě, Obsahové sítě a Retargetingu/Remarketingu. Představení několika jednoduchých tipů, jak poznat, jestli jsou Vaše kampaně spravovány s náležitou péčí a jestli Vám skutečně přinášejí zisky.
Produktové kampaně a srovnávače zboží
Oslovte potencionální zákazníky a nabídněte jim Vaše produkty právě ve chvíli, kdy je vyhledávají. Produktové reklamy jsou mnohem víc, než obyčejné textové reklamy ve Vyhledávací síti, protože zobrazují fotografii i cenu produktu. Jelikož je produktová reklama perfektně zacílená a platíte pouze za proklik na Vaši stránku, můžete dosáhnout příznivého konverzního poměru a vysoké návratnosti investic.

Cíl:
Využití srovnávačů zboží jako efektivního marketingového nástroje pro e-shopy.
Měření, analýza a vyhodnocování dat

Polovina peněz, které utratíme za reklamu, je promarněná. Bohužel nevíme, která půlka to je.John Wanamaker

Návratnost investic do marketingu bývá v mnoha případech nepředvídatelná. Vaše reklama může sklidit úspěch a oslovit tisíce potencionálních zákazníků, stejně tak nemusí oslovit vůbec nikoho a vy ztratíte čas i namalé peníze. Pochopení, které marketingové kanály přináší zisky a případně jak velké, je zcela klíčové pro efektivní alokaci finančních prostředků. Měřitelnost je to, co dělá z Online marketingu "vědní" obor, protože se nebudete rozhodovat na základě dohadů a předtuch, ale na základě dat.

Analytické nástroje sbírají a reportují data o tom, jak uživatelé reagují na reklamu a co dělají na vašem webu. Díky analýze změříte návratnost investic jak pro jednotlivé marketingové kanály, tak i na úroveň jednotlivých kampaní, klíčových slov, reklam, bannerů či videí a vždy budete schopni vyhodnotit výsledky Vašeho na snažení.

Cíl:
Řekneme si, jak implementovat úspěšnou strategii marketingové analýzy, která umožní porozumět a naslouchat vašim potencionálním i stávajícím zákazníkům a návštěvníkům Vaší stránky.
Inbound marketing
Myšlení orientované na zákazníky aneb jakým způsobem může vytváření hodnotného a přínosného obsahu, poskytování podpory a skvělých služeb pozitivně ovlivnit návratnost investic a snížit náklady na marketingové aktivity aneb způsob myšlení orientovaného na zákazníky, budování důvěryhodnosti a vztahu s Vašimi potencionálními i současnými zákazníky.

Cíl:
Uvědomění, že vše nezáleží pouze na marketingovém oddělení a poskytování nekvalitních služeb a produkce nespokojených zákazníků může poškodit Vaši reputaci a zpomalit Váš růst. Způsob, jakým lidé komunikují, se změnil a Vy toho můžete využít ve svůj prospěch - pokud budete poskytovat profesionální služby a produkovat spokojené zákazníky, nenechají si to pro sebe, doporučí Vás ostatním a nastartují Vaše podnikání.



Nekupujte zajíce v pytli

Reference od účastníků

Kurz Ochutnávka online marketingu

Máte zájem o kurz? Prohlédněte si vypsané termíny a přihlaste se na některý z pořádaných kurzů. Nechcete čekat? Kontaktujte mě a domluvte si individuální kurz.