Rozesílání emailů

Rozesílka hodnotných a poutavých emailů


Chcete rozesílat pouze kvalitní a hodnoté emaily, které zaujmou?

Budování databáze

Strategie pro rozšíření seznamu příjemců


Hledáte nějaké nové nápady, jak rozšířit svůj seznam e-mailů?

Email marketing není mrtvý

Emailing je mocná mašinérie, která generuje vysoké zisky s ohromnou návratností investic. Náklady na získání nového zákazníka jsou až 7x vyšší než náklady na udržení stávajícího zákazníka, proto se vyplatí pečovat o stávající zákazníky, kteří už vás znají a je mnohem snažší a levnější je přesvědčit k opakovanému nákupu. A nízké náklady na email marketing ve srovnání s ostatními marketingovými kanály, jsou jeho největší výhodou. Pokud to s emailingem myslíte vážně, musíte investovat do speciálního nástroje, který Vám umožní segmentaci uživatelů, automatizaci, sledování a vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých emailů, ale pravdou zůstává, že náklady na režii zůstávají několikanásobně nižší než při používání jiných marketingovcýh kanálů a to větší návratnost investic lze očekávat.

Můžete namítat, že v dnešní době už je emailing zastaralý a raději dáváte přednost sociálním médiím. Přečetli jste si smluvní podmínky poskytovatelů daných služeb a jste si vědomi toho, že na jakékoli platformě sociálních médií může být váš účet (spolu se všemi vašimi fanoušky a příspěvky) kdykoli a bez předchozího upozornění pozastaven nebo dokonce smazán (a podle smluvních podmínek mnohdy i bez udání jakéhokoli důvodu)? A slyšeli jste o množících se případech ukradených účtů na sociálních sítích, které už vlastníci nikdy nedostali zpět? U emailingu se Vám tohle nestane a budujete-li si vlastní databázi kontaktů a zákazníků, seznam vlastníte Vy a nikdo Vás o kontakt s Vašimi fanoušky nepřipraví. A co víc, 99% Vašich zákazníků si kontroluje email alespoň jednou za den, což je číslo, se kterým nemůže soupeřit žádná sociální platforma. Tím neříkám, ať sociální média nepoužíváte, jen podotýkám, že je emailing stále velmi mocným nástrojem, který by měl mít ve většině marketingových strategiích své místo.

Bez ohledu na to, o jaká je velikost vaší firmy, alokace rozpočtu je velmi důležitým rozhodnutím. Většina malých firem a začínajících podniků nemá potřebný rozpočet na financování marketingových kampaní na různých kanálech, proto je návratnost investic klíčová. Více než polovina markétérů uvádí, že e-mailing je marketingovým kanálem s největší návratností investic, což je důležité zejména u start-upů a začínajících podnikatelů, kteří mají omezený rozpočet na marketing, každá koruna se počítá a musí se investovat co nejlépe.

E-mailový marketing je spolehlivá a ověřená forma komunikace mezi vami a vašimi (potencionálními) zákazníky a je to kanál, který zákazníci pro komunikaci se společnostmi stále preferují. Budete-li rozsílat kvalitní a hodnotný obsah, zákazníci ho budou číst a budou se na něj těšit. S každým odeslaným e-mailem zviditelňujete vaši firmu či značku. Díky strategickému plánování, inteligentnímu designu a cílenému obsahu bude vaše firma trvale budovat přidanou hodnotu, zvýšíte povědomí o firmě a zůstanete v mysli zákazníků.

Ale pouhá skutečnost, že umíte odesílat emaily a máte k dispozici seznam kontaktů, ještě neznamená, že využíváte potenciálu emailingu naplno ...

Efektivita marketingové kampaně závisí na výběru vhodných nástrojů, vytvoření účinné strategie na rozšiřování seznamu příjemců a jejich segmentaci, aby byly uživatelům doručovány emaily na základě jejich zájmů a aktivit, musíte zajistit maximální doručitelnost odeslaných emailů (doručení amatérsky vytvořených emailů může být zablokováno firewally a Vaše adresa může být přidána na blacklist, který si firewally vyměnují mezi sebou, nebo mohou být emaily doručeny do spamové či hromadné složky, kde si je skoro nikdo nepřečte). Samotné přesvědčení příjemce k otevření a přečtení emailu vyžaduje zkušenosti a důvtip a pokud nedoručíte zajímavý, hodnotný a přínostný obsah, tak se budou příjemci z Vaší databáze hromadně odhlašovat a Vaše snaha přijde v niveč. Veškeré emailingové aktivity se dají testovat a měřit, což poskytuje prostor ke zlepšení a zvýšení efektivity Vaší strategie.
slide

Emailingové kampaně

Email marketing je skvělý způsob, jak budovat vřelé vztahy se současnými i potenciálními zákazníky, získat jejich důvěru a a loajalitu a rozšiřovat povědomí o značce. E-mailový marketing nemusí být jen o doručování slevových kupónů či promo akcích.

Vaši zákazníci uvítají, že na ně myslíte a ocení zajímavé informace a novinky. Kromě e-mailů navržených pro zvýšení prodeje můžete pomocí e-mailového marketingu poskytovat jedinečný a hodnotný obsah, který jim poskytne přidanou hodnotu. Lidé se na vaše emaily budou těšit, pokud jim budete pravidelně doručovat kvalitní obsah.

  • Slevové akce a kódy
  • Speciální nabídky
  • Informační emaily
  • Pozvánky na akce
  • Lead Nurturing
  • Milníky
  • Soutěže
  • Novinky
  • Freebies
  • Dotazníky
slide

Automatizace emailingu

Emailing je stále velmi efektivní formou péče o zákazníky, která s nimi umožňuje zůstat v kontaktu, udržet jejich zájem a zvýšit míru zapojení. Automatizace emailů vám dává jedinečnou možnost vytvářet specifické e-maily s relevantními informacemi, které se automaticky odešlou uživatelům na základě provedení určité akce nebo uplynutím nějakého specifického data. Automatizované e-maily aktuální, personalizované a relevantní, proto jsou otevírány mnohem častěji než klasické emaily a přivádějí více návštěvníků na váš web, což znamená vyšší výnosy. Automatizace šetří čas i peníze a výrazně zvyšuje návratnost investic.

  • Opuštění nákupního košíku
  • (Ne)Otevření konkrétního emailu
  • Objednávka produktu
  • Narozeniny
  • Přihlášení k odběru newsletteru
  • (Ne)Kliknutí na odkaz emailu
  • Objednávka z kategorie
  • A mnoho dalších možností ...