Kontakt: (+420) 608 027 158 | jsem@hanarehorova.cz

4 kroky ke zvýšení návštěvnosti

Vysoký počet návštěvníků webových prezentací a eshopů je prvním krokem a nezbytnou podmínkou úspěchu a efektivity v online světě.

Registrace do několika internetových katalogů dávno nestačí ... Zvyšování návštěvnosti vyžaduje komplexní strategii a dostatek zkušeností.

  • Analýza cílové skupiny
  • Podrobná analýza webu
  • Vypracování strategie na míru
  • Měření a vyhodnocení výsledků


Zvýšení návštěvnosti

Více návštěvníků zpravidla znamená více objednávek a tedy i zvýšení obratu a zisku.

Existují desítky různých způsobů jak zvýšit návštěvnost webových stránek či eshopů, proto Vám zde uvedu pouze ty nejefektivnější:

PPC reklama


PPC reklama je jeden z nejmocnějších nástrojů na okamžité zvýšení relevantní návštěvnosti webů i e-shopů z vyhledávání i obsahových sítí.

Obsahová strategie


Hlavní myšlenkou obsahového marketingu je přilákat a udržet návštěvníky vytvořením zajímavého a hodnotného obsahu.

SEO


Optimalizace pro vyhledávače je nezbytná a zajistí, aby návštěvníci našli vaše stránky pomocí organického vyhledávání.

Sociální média


Aktivním zapojením na sociálních sítích udržíte kontakt se stávajícími návštěvníky a zároveň budete získávat další a další příznivce.

Videoreklama


Videoreklama na Youtube je způsob jak oslovit uživatele např. pomocí animovaného videa, které se stalo velmi mocným nástrojem marketingu.

Webová analytika


Analytika umožňuje poznat návštěvníky a jejich chování, podrobnou analýzu zdrojů návštěvnosti a důležité údaje k optimalizaci webu.

Úspěch webu přináší pouze vybraná skupina návštěvníků. Mějte na paměti, že pouhé zvýšování návštěvnosti není jediný způsob, jak zvýšit počet konverzí (prodeje, registrace). Optimalizací webových stránek pro konverze lze dosáhnout výrazného zvýšení konverzního poměru při stejné návštěvnosti bez dalších investic do reklamy a navíc zaručí, že draze získaní návštěvníci neprotečou Vaším webem bez získání patřičného množství konverzí.