Přihlášení na kurz

Přihlášení na kurz je možné přes webový registrační formulář. Během několika minut obdržíte automatické „potvrzení rezervace“. Pokud potvrzení neobdržíte do 3 hodin po vyplnění přihlášky, nebyla rezervace řádně provedena a registraci je nutné provést znovu.

V případě přihlášky odeslané na kurz s alespoň dvoutýdenním předstihem, budete mít rezervované místo po dobu 1 týdne a Vaše místo bude závazně rezervováno až po obdržení platby.

Pokud se přihlašujete na školení a do termínu akce zbývají méně než dva týdny, místo nebude rezervováno až do obdržení platby a může si ho zarezervovat jiný uchazeč, jehož platbu obdržíme jako první.

Přijetí platby a závaznou rezervaci kurzu Vám potvrdíme e-mailem.

Obsazenost termínu

Pokud je kapacita kurzu naplněna, neváhejte nás kontaktovat  a přihlásit se jako náhradník. Kapacitu termínu se pokusíme navýšit, případně Vás budeme informovat o zrušení účasti a uvolnění místa nebo o dalším termínu kurzu.

Cena kurzu

Ceny kurzů jsou uvedeny bez DPH. V případě firem a plátců DPH lze po předchozí dohodě fakturu vystavit včetně DPH a cena kurzu bude o sazbu DPH navýšena.

Cena kurzu zahrnuje nápoje (voda, káva, čaj), drobné občerstvení a elektronický certifikát o absolvování kurzu.

Případné ubytování a stravování si účastníci zabezpečují i hradí sami.

Platba kurzovného

Účastnický poplatek lze uhradit bankovním převodem na účet číslo 115-6840570257/0100 vedený u Komerční banky na základě zálohové faktury, kterou Vám zašleme v elektronické podobě na e-mailovou adresu uvedenou při registraci zpravidla do 1 pracovního dne od provedení objednávky.

Daňový doklad - fakturu zasíláme v elektronické podobě po připsání platby na účet.

Po předchozí dohodě je platba kurzovného možná i na splátky bez navýšení. První splátka je vždy splatná před zahájením kurzu.

Místo konání

Školení probíhají v konferenční místnosti naší kanceláře na adrese: Na Vypichu 117/2, 169 00 Praha 6.

Výborné dopravní spojení. Zastávka Vypich. Bus: 149, 164, 168, 180, 191 | Tram: 22, 23, 25

Konferenční místnost není vybavena počítači. Účastníci kurzů si musí přinést vlastní notebook s nabíječkou.

Bezdrátové připojení do sítě Internet je k dispozici prostřednictvím Wi-fi.

V kanceláři je k dispozici kuchyňka s lednicí a mikrovlnnou troubou.

Individuální a firemní kurzy

Individuální kurzy je možné pořádat i na dálku prostřednictvím Skype a vzdálené plochy (TeamViewer).

Školení je možné pořádat i ve Vašich prostorách. Při školení mimo Prahu budou naúčtovány poplatky za cestovní náklady a čas strávený cestou.

Storno podmínky pro účastníky

Zrušení účasti je nutné oznámit e-mailem. Potvrzení zrušení přihlášky Vám zašleme e-mailem.

Bezplatné storno - zrušení účasti alespoň týden před konáním kurzu.

50% storno poplatek - v případě neúčasti nebo zrušení účasti méně než týden předem. Z organizačních důvodů není možná změna termínu, ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci.

Nemůžete-li se kurzu z jakéhokoli důvodu zúčastnit, máte možnost za sebe poslat náhradníka/náhradnici.

Zrušení ze strany pořadatele

Pořadatel si vyhrazuje právo kurz zrušit z organizačních důvodů nebo v případě nenaplnění minimální kapacity, nejdéle však 3 kalendářní dny před termínem konání kurzu.

O zrušení kurzu budete informováni e-mailem a peníze za kurzovné v plné výši budou obratem zaslány na Váš účet nebo je můžete použít jako kredit pro platbu za jiný kurz ve stejné výši (rozdíl v ceně lze případně doplatit).

V případě stornování kurzu neproplácí pořadatel přihlášeným účastníkům žádné výdaje.

Reklamační řád

Účastník kurzu má právo podat pořadateli reklamaci/stížnost konkrétně na: způsob výuky lektora, obsah kurzu, organizaci kurzu.

Reklamaci/stížnost zasílá účastník neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to písemně prostřednictvím e-mailu na adresu jsem@hanarehorova.cz.

Písemná reklamace musí obsahovat: jméno a příjmení zákazníka, kontaktní údaje (adresu a telefonní číslo), jméno a datum konání kurzu nebo číslo faktury (variabilní symbol uvedený v pokynech k platbě), popis předmětu reklamace/stížnosti.

Nebude-li zaslaná písemnost zákazníka dodavateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace/stížnost.

Pořadatel kurzu je povinen reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od účastníka kurzu.

 

Platnost od 22.9.2018