Kontakt: (+420) 608 027 158 | jsem@hanarehorova.cz

Co je to konverze?

Cílem každé webové prezentace či e-shopu je zpravidla kromě přivedení nových uživatelů na cílovou stránku také provedení akce uživatelem, která má pro vlastníka stránek určitý význam. Konverze je stav, kdy návštěvník vašich stránek, dosáhne stanoveného cíle, který se může lišit. Na základě měření konverzí získáte možnost sledovat a vyhodnocovat účinnost reklamy a návratnost investice. Mezi nejčastější konverze patří například:

  • Nákup zboží
  • Registrace uživatele
  • Pobyt na webu delší než xy
  • Počet prohlédnutých stránek
  • Telefonický kontakt
  • Odeslání poptávkového formuláře
  • Kliknutí na odkaz s e-mailem
  • Kliknutí na odkaz affiliate partnera
  • Stažení demoverze či programu
  • Rezervace služby

Optimalizace pro konverze

Webové stránky jsou zřídka optimalizované pro konverze a jejich potenciál zůstává nevyužitý. Plýtváte drahocenný čas i peníze za PPC kampaně, přesto máte problém s vysokou mírou opuštění webových stránek a návštěvníci nekonvertují.

Pokud nemáte problém s nízkou návštěvností webu, ale chcete zvýšit objem prodeje, množství nasbíraných leadů nebo odběratelů, optimalizace pro konverze je tu pro Vás.

  • Analýza webových stránek
  • Optimalizace pro konverze
  • Testování a měření výsledků



Optimalizace pro konverze

Jak optimalizace pro konverze probíhá?


Analyzujeme Vaši cílovou skupinu a stávající webové stránky. Na základě analýzy připravíme několik návrhů webových stránek. Všechny návrhy webových stránek a komponent otestujeme v praxi. Výsledky testování podrobně vyhodnotíme a na jejich základě provedeme optimalizaci pro konverze.


Neváhejte a optimalizujte

Příklad zvýšení optimalizace pro konverze

Návštěvnost Konverzní poměr Hodnota konverze Zisk
1000 2% 1.000,- Kč 20.000,- Kč
1000 2,5% 1.000,- Kč 25.000,- Kč
1000 3% 1.000,- Kč 30.000,- Kč

Konverzní poměr = (počet zkonvertovaných návštěvníků / počet všech návštěvníků) * 100